Pozostawienie sprzętu w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Każdy Klient oddający sprzęt komputerowy lub komórkowy do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
- Serwis przyjmując sprzęt do naprawy zobowiązuje się wobec Klienta do wyceny usterki w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych z uwzględnieniem ust. 6.
- Firma TELECOM będzie zwolniona od odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadku używania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem tj.:
- uszkodzenia powstałego w wyniku dokonywania przeróbek we własnym zakresie,
- uszkodzeń mechanicznych,
- uszkodzeń powstałych w wyniku zawilgocenia (tzw. zalania),
- uszkodzeń wynikłych z braku konserwacji sprzętu (np. zakurzone elementy),
- losowych uszkodzeń nie zależnych od warunków eksploatacji (np. klęski żywiołowe).
- Firma TELECOM nie przyjmuje reklamacji z usterkami niewymienionymi przez Klientów lub uszkodzeń mechanicznych – po odejściu z kasy.
- Firma TELECOM nie ponosi odpowiedzialności oraz nie udziela gwarancji na naprawy wykonane z użyciem części dostarczonych przez Klienta.
- Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec wydłużeniu. Naprawy są realizowane w kolejności ich przyjęć.
- Sprawdzenie, testowanie sprzętu oddanego do naprawy może wiązać się z kosztami ekspertyzy.
- W przypadku rezygnacji z naprawy Klient może zostać obciążony kosztami ekspertyzy.
- Za sprzęt pozostawiony w serwisie i nie odebrany w przeciągu 30 dni kalendarzowych od dnia poinformowania przez serwis Klienta w formie kontaktu telefonicznego (sms), jest pobierana opłata magazynowa 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby firmy TELECOM naliczanej za każdy miesiąc przechowania tj. w wysokości 7,70 zł za każdy miesiąc magazynowania.
- Serwis zastrzega sobie prawo do oddania nienaprawionego sprzętu o nieco innych objawach. Wynika to z faktu, iż aktualna usterka może mieć wpływ na dalszą pracę urządzenia.
- Wszystkie kwoty podawane przez serwis są kwotami brutto.
- Na życzenie Klienta firma TELECOM może dokonać naprawy sprzętu w trybie pilnym. Naprawa w trybie pilnym oznacza doliczenie dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treści znajdujące się w sprzęcie na nośnikach informacji powierzonym serwisowi a będącymi w literze prawa treściami zabronionymi.
- Oględziny sprzętu dotyczą wyłącznie usterki podanej przez Klienta.
- Na wszelkie usługi serwis udziela 30 dniowej lub 90 dniowej gwarancji. Gwarancja ta nie dotyczy prawidłowego działania systemu operacyjnego będącego zainfekowanym przez wirusy oraz złośliwe oprogramowanie, jak również w przypadku korzystania z nielegalnego oprogramowania.
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U 1997 poz. 883 (z póź. zm.).